Look of the week:KiBa nr. 4

Helllooo, daar ben ik weer ! Het is weer zondag dus tijd voor weer een beetje outfitinspiratie. De laatste tijd zie je weer veel krijtstreep broeken in de winkel hangen. Super leuk als je het mij vraagt. Ik draag zo’n broek het liefst met sneakers en een lekker vest.

Dit vest is van Costes en is suuuper zacht. Draag er een lekkere sjaal bij en you’re ready to go! 

Liever een iets nettere look ? Ruil de gympen dan om voor een paar mooie hakken. En verwissel het vest voor een blazertje om je look nog net dat beetje extra te geven. Maar zeg nou zelf. Deze blouse heeft eigenlijk geen vest of blazertje nodig. Vind jij hem ook zo mooi ? 

Deze look shop je natuurlijk bij KiBa. De krijtstreep broek en blouseje shop je voor een leuk prijsje. Het blouseje kost maar €19,99 ! Say what ?! Ja écht. Ik zei toch al eerder dat kleding bij KiBa hartstikke mooi én betaalbaar is. Veel shopplezier girls ! 

Waar shop jij graag jouw kleding ? Let me know. Misschien zie je die winkel volgende maand terug in de ‘Look of the week’

Liefs, Nicky

Plaats een reactie