In deze truien blijf je lekker warm.

Sinds vorige week doe ik niets liever dan in mijn onesie kruipen en een paar warme sloffen aantrekken. BRRRR WAT IS HET KOUD !

Het liefst draag ik dan ook een jeans of rokje met een lekker comfy trui. Bij de H&M ging ik op zoek naar de leukste truien. Dit waren mijn favorieten:


Hoe dikker hoe beter. Deze super dikke gebreide trui is echt heel warm. In het echt nóg rozer, maar dat kreeg ik niet duidelijk op de foto. Prijs: 24,99.

Dit is echt een van mijn favorieten. Deze kleur groen is zo mooi!En dat die cutie bijtjes er op ! Ik houd er van. Ohja, het is ook nog eens een super zachte trui. Prijs: €39,99.


Roze,roze,roze…. ik houd van roze. Mocht je dat nog niet door hebben 😉 Maar deze trui was een gevalletje ‘leuk op de hanger’. Ik voelde mij er niet heel knap in. Maar vriendlief vond ‘m geweldig en daarom staat ‘ie toch in dit rijtje, haha. Prijs: €39,99.

Dit is een heuse instagram-hit. Iedereen loopt inmiddels rond in deze trui. Dus die moest ik dan ook zeker even aandoen. De details van de bijen vind ik erg leuk ! Hij zit inderdaad super fijn.. En ook nog eens heel makkelijk te combineren. Ideaal dus voor een easy in the go outfit. Prijs: €39,99

Last but not least, een beetje roze. Oke het is meer lila dus dat moet kunnen. Deze trui is zo onwíjs zacht, WOW ! Dit is echt zo’n trui waar je heel de dag in woont en die ook nog eens super trendy is. Prijs:€19,99

Alle truien zijn van de H&M !

Ik ben na lang twijfelen zonder trui naar huis gegaan. (Want, huis gekocht) Voor welke trui zou jij gaan ? Laat het me weten in een reactie hieronder.

Liefs, Nicky

Plaats een reactie